wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacja - druk, wzór

Kontakt

  • E-mail:biuro@ekosklepbio.pl
  • Telefon89 52 74 999
    784 019 992
  • Skypeekosklep.wszystkodlazdrowia
  • Godziny działania sklepu_______________________________________________________ pn-pt.: 9.00 - 18.00 _____________________________ sobota 10.00 - 14.00

Reklamacja - druk, wzór

EKOSKLEP Andrzej Sierzputowski

ul. Ratuszowa 7, 10-116 Olsztyn

 tel: 89 5274999

e-mail: biuro@ekosklepbio.pl

 

PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU

w związku z wystąpieniem wady w oparciu o art. 556 Kodeksu Cywilnego zgłaszam reklamację wg poniższego opisu.

 

 

 

Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta):......................................................................................................

 

Adres konsumenta: ............... ......................................................................................................................

 

Telefon kontaktowy: .......................................... adres e-mail: .............................................................

 

Data nabycia towaru .. ............................. Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: .............................

 

 

Opis towaru (nazwa, numer fabr itp)............... ….........................................................................................

Cena zakupu brutto .....................................................................

Szczegółowy opis wad (uszkodzeń) :

......................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

........................................................................ ..............................................................................................

Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: ….........................................................................................

. ......................................................................................................................................................................................Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 

  1. - wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)

  2. - nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)

  3. - obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …....…………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)

  4. - odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1) ........................................................................................................................................................................................

 

Sprzedawca poinformuje Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego protokołu. Protokół można przesłać pocztą lub e-mailem.

 

.......................... ….............................................

Miejscowość, data Podpis zgłaszającego reklamację

 

*) Proszę zakreślić wybrane rozwiązanie.

Pobierz plik pdf


Przejdź do strony głównej